Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 29 mai 2012

Divorţul de politică



Azi e o zi istorică pentru mine.M-am despărţit definitiv de politică,după ani în care i-am oferit timp,suflet şi credinţă.
 Marţi,29 mai 2012,după 4 ani de activitate în Biroul Politic Municipal al PNL Satu Mare ,structură în care am fost vicepreşedinte pe probleme organizatorice,după acuze nefondate ,venite din partea unei grup influient din Biroul Politic Municipal.,am demisionat .
Îmi pare rău că s-a ajuns aici, însă pentru cei care mă cunosc bine nu este deloc o surpriză.
Indiferent de situaţie,când e vorba de principii,eu nu sunt omul jumătăţilor de măsură .
Întâmplător,am intrat în politică şi, deloc întâmplător,am părăsit arena politicii. Însufleţit de Revoluţia Bunului-simţ am păşit în politică şi am plecat de pe acest teren infect când idealul în care am crezut a dispărut.
Fiind extrem de ocupat să-mi fac datoria cu simţul onoarei ,nu am făcut figuraţie  şi am muncit pe brânci ,implicat total până în urmă cu aproape două luni când starea mea de sănătate s-a agravat.
Otrăviţi de invidie, o mână de indivizi au dat stării mele o conotaţie eronată,neînţelegând sau nedorind să înţeleagă  cui se datorează neputinţa de a activa.
După şedinţa de ieri, la care nu am participat,am fost uluit să aflu că acea mână de indivizi,ce n-au făcut mai nimic în politică,m-au atacat mişeleşte, cu săgeţi otrăvite,ştirbindu-mi demnitatea.
Le mulţumesc celor care au fost sinceri,le mulţumesc şi-i asigur de tot respectul meu, iar despre lichele, ca despre morţi , numai de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete