Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 8 mai 2012

Iluzia puterii

    În condiţiile în care Traian Băsescu e pe mai departe preşedinte, cele două camere ale Parlamentului sunt conduse de PDL, Curtea Constituţională are aceeaşi structură, serviciile par a-i fi pe mai departe loiale lui Băsescu, Parchetul General şi DNA sunt în continuare conduse de oamenii preşedintelui, USL este doar la guvernare ,nu şi la putere sau mai bine- zis deţine iluzia puterii.
   Preşedintele se află în avântat efort de recâştigare a suportului popular,încercând să valorifice orice greşeală a cabinetului Ponta.
    Încă de la învestire a noului Executiv,conduita  obstrucţionistă a lui Traian Băsescu a ieşit la iveală şi foarte probabil nu va interveni decât atunci când va fi convins că poate lovi decisiv.
    Alături de conduita lui Băsescu faţă de noul Executiv, sunt multe vulnerabilităţi ale USL:
    -Absorbirea masei consistente de oportunişti plecaţi dinspre vechea putere ,iar USL-ul nu va putea conta pe loialitatea acestora;
   -Există proiecte sensibile  cu o enormă forţă balistică;
  -Mecanica votului negativ nu mai funcţionează, iar votul bazat pe resentimente este mult mai dificil de capitalizat;
   -Imposibilitate satisfacerii aşteptărilor majore ale populaţiei.
   În atare condiţii, există doar iluzii,neputând pronostica nivelul gradului de uzură a noii guvernări înainte de alegerile parlamentare.
   Dacă tactica preşedintelui-jucător nu va da roade,probabil,în 2013,va urma suspendarea lui Băsescu şi alegeri prezidenţiale anticipate; dar dacă Zeus nu dă greş,vom intra într-o altă zodie politică, nefastă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete