A venit vremea ca,după guvernările dirijate de preşedinte,în Executivul României să domnească profesionalismul şi integritatea,miniştri propuşi de premierul desemnat Victor Ponta să ofere o nouă şansă României.
Nu vor fi uşor de onorat promisiunile, dar imposibilul nu există.Acest Guvern poate şi trebuie să lucreze pentru români!
Sunt convins că acest Cabinet este ,prin componenţă, unul de elită,dar acest standard trebuie transferat şi în teritoriu.
M-aş bucura ca, în sfârşit, să construim o Românie corectă,o Românie a bunului-simţ,o nouă ordine prin care locul clientelismului politic să fie luat de meritocraţie,însă,probabil,voi avea mult de aşteptat până ce acest vis să devină realitate!
Sper ca timpul să aibă răbdare cu mine ca să văd acest vis împlinit!
Aseară,când am aflat lista miniştrilor propuşi ,m-am bucurat foarte mult,regăsindu-l pe această listă pe preşedintele filialei PNL Satu Mare,domnul Ovidiu Silaghi.
Ovidiu Ioan Silaghi (50 ani), propus
pentru Ministerul Transporturilor, este membru în Biroul Politic Central
al PNL. A absolvit Facultatea de Mecanică Fină din cadrul Universității
Transilvania (Braşov) și are studii postuniversitare de specializare :
« Management şi relaţii economice internaţionale » la Academia de Studii
Economice Bucureşti. Ovidiu Silaghi a fost președinte al Camerei de
Comerţ, Industrie şi Agricultură Satu Mare în perioada 1996-2007. A fost
observator la Parlamentul European, membru al Parlamentului European,
iar din aprilie 2007 până în decembrie 2008 a ocupat funcția de ministru
al IMM-urilor, Comerț, Turism și Profesii Liberale.
Probabil,printre sarcinile ministrului Transporturilor şi Infrastructurii vor fi:
*
Restructurarea căilor ferate. Privatizarea CFR Marfă ar trebui să fie
profitabilă pentru statul român, transportul feroviar de marfă fiind o
alternativă viabilă la lipsa de autostrăzi din România. Restructurarea
CFR Călători, închiderea unor tronosaone întregi de cale ferată
nefrecventate.
* Proiectele prioritare de autostrăzi. Autostrada
Transilvania – gestionarea contractului rămas cu Bechtel și
contractarea de constructori pentru tronsoanele eliberate de compania
americană.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu