Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 12 ianuarie 2012

Dr. Raed Arafat


 
Raed Arafat este un Om care a făcut ceva în ţara lui de adopţie şi care, se pare, a devenit incomod puterii, pentru că a avut curajul să se opună şi să comenteze "ordinul" celui mai "iubit" dintre marinari.
La noi ,fenomenul  acesta este larg răspândit . Interesele şi mai ales orgoliile personale şi de partid anihilează orice competenţă.
Dr. Raed Arafat face, de mai bine de zece ani, echilibristică pe sârma subţire  a binelui cetăţeanului. Nu vi se pare că sfidează bunul simţ autohton, să nu zic prezidenţial ?
Primul matelot i-a mai reproşat că, în loc să se plângă şefului direct, o face public, ignorând disciplina de partid şi  i-a recomandat doua "reţete" - fie îşi ţine gura, fie pa ! Numai ca Raed  Arafat  nu e membru de partid, ci tehnician.Mai mult,dr.Raed Arafat  este un om cu care noi ,românii,ne putem mândri.
Închei acest articol cu autodefinirea  realizată de domnul Arafat:"un nebun care crede în ce face şi care şi-a făcut din muncă un stil de viaţă care este ,într-adevăr ,o nebunie, pentru că foarte puţină lume face din muncă un stil de viaţă."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete