Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 24 ianuarie 2012

Puterea de a ierta

 
Spre sfârşitul slujbei preotul întrebă enoriaşii:
- Câţi dintre dumneavoastră şi-au iertat duşmanii?
Toţi ridică mâna, cu excepţia unei bătrâne.
- Doamnă... nu m-aţi auzit sau dumneavoastră nu sunteţi dispusă să vă iertaţi duşmanii ?
- Eu nu am duşmani, răspunse aceasta blând.
- Doamnă, asta este foarte ciudat. Câţi ani aveţi dumneavostră?
- 96 de ani împliniţi.
- Ooo! Mulţi înainte! Doamnă, puteţi veni aici în faţă să ne spuneţi cum se poate ajunge la 96 de ani, fără să ai nici un duşman?
Doamna vine lângă preot, se întoarce cu faţa spre enoriaşi, zâmbeşte şi spune:
- Pentru că deja au murit toţi, nenorociţii dracului!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Da...replica neasteptata a batranei!Caci toti avem dusmani..

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Din păcate,toţi avem duşmani!
Vă mulţumesc pentru vizită!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete