Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 8 noiembrie 2015

Sfântul Adevăr



Până la urmă, deși ascuns de ochii lumii, Adevărul va ieși la lumină.
Ce nu poate fi ascuns e că bilanțul victimelor de la Colectiv e tot mai sumbru. Astăzi, au mai plecat dintre noi încă doi tineri, numărul celor decedați ajungând la 44.
De asemenea, este tot mai evident că mișcarile străzii au pierdut din amploare, fiind în pragul stingerii. Este tot mai clar că manipulările au atins cote inimaginabile, cei interesați de menținerea sistemului actual și-au folosit toată măiestria pentru a compromite Vocile străzii, pentru a-i determina pe protestatari ca să renunțe. Din nefericire, președintele Iohannis a greșit din momentul în care l-a desemnat pe Mihalache Șeful Cancelariei Prezidențiale, cel care, dacă nu-i furat de somn, ca în Serbia, face jocul sistemului ce trebuie epurat.
În ultimile două zile, Vocea străzii s-a diminuat simțitor. Mulți dintre cei revoltați pentru ceea ce se întâmplă în societatea noastră și-au pierdut speranță în schimbare, într-o Românie curată. Totuși, nu trebuie să abdice de la crezul care ne poate salva ca națiune! Dacă renunțăm să milităm pentru o Românie curată, ne merităm soarta, iar viitorul copiilor noștri va fi compromis!
Deoarece nu mi-am pierdut speranța, invit pe pe cei de bună credință să contribuie la salvarea țării din naufragiu! Să nu ne lăsăm manipulați și descurajați! Să ne organizăm și să ne alegem un lider al străzii, care să ne reprezinte cu onoare interesul! Dacă revendicările noastre vor fi clare și realiste, susținute de stradă, ne vom redobândi speranța că lupta noastră va fi încununată de succes!
Sunt convins că Sfântul Adevăr va ieși la lumină, dacă credem în El!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete