Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 24 noiembrie 2015

Între noroc și ghinion...


Am avut norocul să văd lumina zilei în România și ghinionul să întâlnesc pe drumul vieții mulți ipocriți, iar acest ultim aspect mă întristează.
Faptul că am atitudine e sinonim pentru unii că sunt înregimentat politic. Complet eronat. Din 2012 nu fac parte din niciun partid politic, detestând maniera de a face politică în România. 
Dacă nu aș fi avut o pagină de suflet, un grup în care să promovez România (România Bunului Simț), unul în care să promovez romantismul (Arca romanticilor), iar al treilea, Alianța pentru Demnitate Națională, și dacă nu ați fi voi, cei mai mulți dintre prietenii mei care apreciați activitatea mea, aș fi renunțat demult la universul virtual.
Vă mărturisesc că am avut norocul să întâlnesc în spațiul online oameni deosebiți, de care m-am atașat sufletește, situație ce mă obligă să-mi fac zilnic timp pentru a promova și în mediul virtual valorile în care cred.
Deoarece îmi doresc o Românie a bunului simț, o atitudine demnă a celor aleși să ne conducă, o promovare a adevăratelor valori, nu voi renunța la dreptul de a avea o opinie. Care dintre dumneavoastră sunt deranjați de atitudinea mea în acest sens, au libertatea de a alege să mă excludă din lista lor de prieteni!
Vă mulțumesc tuturor! Vă doresc o zi frumoasă!

Cu considerație, 
Ionel Mesaroș

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete