Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Aleşii Ţării...

de Vasile Neagu-Scânteianu

Ce strigă strada?...Ea strigă adevărul!
Aleşii dorm pe capete în plen,
Sunt plictisiţi cu toţi de-atâta spleen-
Şi-n vise doar ei mai slujesc Poporul!



Când se trezesc visează la afaceri,
Cum să mai dea vreo ţeapă ori vreun tun,
Iar legile în mape dorm postum-
Şi-aşteaptă răbdătoare noi prefaceri!

Dar cine să le dea o haină nouă,
Când demnitarii Ţării-s adormiţi?
Doar banului cu toţii sunt robiţi-
De grija noastră ei...se fac că plouă!

Noi le-am dat votul ca Ţara s-o slujească-
Şi ei-ca nişte ciocli-se pun s-o ciopârţească!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete