Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 12 noiembrie 2015

Mereu ...


"Timpul trece... dar noi ne purtăm de parcă am fi nemuritori... 
Ne irosim cu nimicuri. Risipim timp, emoții, iubire, vise. Plângem mai mult decât râdem. 
Rostim mai multe cuvinte urâte decât cuvinte frumoase, calde. Ne întristăm mai mult decât ne bucurăm. 
Așteptăm mai mult decât acționăm. Executăm mai mult decât gândim. Judecăm mai mult decât întelegem. Rănim mai mult decât mângâiem. Renunțăm mai mult decât luptăm. Ne certăm mai mult decât ne împăcăm. Ne îndepărtăm mai mult decât ne apropiem. Ne îndoim mai mult decât credem. Urâm mai mult decât iubim. 
Crezând că vom avea suficient timp, amânăm. 
Amânăm să cerem iertare și să iertăm. 
Amânăm să facem lucruri care ne bucură sufletele, stabilindu-ne priorități pe cât de absurde, pe atât de neimportante... 
Amânăm să cunoaștem oameni și să-i iubim. 
Amânăm să trăim cu adevărat în goana noastră nebună prin timp și prin această viață... către unde?!
Fiecare purtăm frumusețea chipului și a timpului care își pune amprenta pe noi și ducem cu noi trăirile care ne sunt date...
Și totuși, soarele răsare după fiecare apus...și totuși, lumea e plină de inimi în căutarea iubirii, dar totul începe mereu cu tine, totul depinde de lucrurile pe care le-nțelegi și alegerile pe care le faci...nu există visuri pe care nu le poți atinge, doar drumuri spre ele care te așteaptă să le străbați...

Oprește-te puțin pe o bancă și vezi blândețea toamnei și tăcerea tristă a pomilor care încet își desprind frunzele îngălbenite una câte una!
E un sfârșit și un nou început, mereu...și mereu!"


Irina Binder

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete