Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Bilanțul victimelor de la Colectiv e tot mai negru..


Azi au plecat dintre noi 6 tineri, motiv în plus pentru a cere străzii să nu renunțe la proteste!

România trebuie să se schimbe în mod radical!
Cred că sunt în asentimentul a milioane de români să cerem Avocatului Poporului să atace toate Ordonanțele de Urgență ale Guvernului prin care s-au acordat măriri salariale și privilegii demnitarilor, începând cu cea apreciată de președinte ca fiind binevenită, cea a înalțior demnitari, cea care-l viza și pe domnia sa.
Faptul că nu există infrastructura ca să facem față unui eveniment cum a fost cel de la Colectiv, dovedește că acești demnitari nu și-au făcut datoria și, implicit , că nu merită aceste majorări de venituri.
Dragi români, vă rog să reflectați la ce s-ar întâmpla cu sute de mii români dacă am avea parte de un cutremur cu magnitudine peste 7 grade, dacă sistemul nu e pregătit să rezolve un caz în care sunt circa 100 de victime?!
E dramatic ce se întâmplă cu țara! Se vorbește că există excedent bugetar pentru măriri de salarii, pentru tot felul de pomeni electorale, dar nu avem suficiente paturi pentru răniți.
E timpul ca protestele să se radicalizeze și să cerem parlamentarilor o lege a lustrației prin care cei aleși după 1989 să li se interzică dreptul de a candida! Evident, acest lucru se poate după revizuirea Constituției, așa că trebuie să cerem în stradă parlamentarilor să facă acest lucru!
Oameni buni, au apărut elemente subversive, prin care vor să astupe Vocea străzii. Partidele politice își trimit oameni în stradă pentru a compromite protestele. În aceste situații vitrege, trebuie să ne păstrăm unitatea,iar acest lucru e posibil, amintindu-vă de nemulțumirile ce vă unesc, să fim solidari pentru curățarea României!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete