Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 10 noiembrie 2015

Citatul zilei



"Sunt un susţinător al binelui, al luminii, al iubirii, al libertăţii, al tăcerii contemplative, al zîmbetului plin de viaţă. Sunt un susţinător a visării, a bucuriei şi mai ales a înţelepciunii. Fiecare dintre noi este un susţinător. Fie că vrem, fie că nu vrem, prin ceea ce suntem susţinem ceva – iar ceea ce susţinem nu este dat nepărat de faptele noastre cat, mai ales, de stările noastre. Stările pe care le întreţineţinem ne modelează destinul.Dacă faptele pe care le putem realiza depind de mediul în care trăim şi de anumite mijloace pe care le avem la dispoziţie, stările noastre ar trebui să depindă doar de natura interioară. 
În noi este Împărăţia Cerurilor!"


Cristian Ţurcanu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete