Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 4 noiembrie 2015

E vremea faptelor!



Aseară, mii de români au dovedit că le pasă de viitorul acestei țări, fapt pentru care le mulțumesc!
Corupția clasei politice și lipsa demnității naționale, dar și indiferența noastră, au contribuit la cronicizarea unei boli, ce poate decima viitorul națiunii noastre.
E timpul să luăm atitudine față de tot ce se întâmplă în societate! 
Deoarece Revoluția din Decembrie 1989 ne-a oferit libertate, avem obligația față de cei ce s-au jertfit pentru triumful ei să cerem redeschiderea Dosarului Revoluției!
Totodată, e timpul să solicităm guvernanților, Parlamentului, tuturor instituțiilor statului, să renunțe la descriminări și la acordarea de privilegii și să dea dovadă de responsabilitate! De asemenea, partidele politice trebuie să-și facă ordine în propria grădină și să nu mai promoveze indivizi compromiși, iar meritocrația să fie așezată la loc de cinste!
E timpul să nu ne mai lăsăm păcăliți! E vremea faptelor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete