Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 5 februarie 2012

Noua lege a sănătăţii




Bula la bucătarie.O clipă de neatenţie la tocat zarzavaturi şi sângele începe să curgă. 
Ia repede o cârpă, înfăsoară degetul şi fuga la spital. 
 
Intră la U.P .U.şi vede doua uşi:

"Bolnavi" si "Accidentaţi". 

Ca un cetăţean disciplinat ce este, Bulă intră la "Accidentaţi". 
Acolo, ce să vezi? Alte doua uşi:


"Cu sângerare" şi "Fără sângerare". 

Aşa cum era firesc intră la "Cu sângerare". 
Alte doua uşi: 


"De importanţă vitala" şi "Fără importanţă vitala" 

Deschide uşa "Fără importanţă vitală" şi se trezeşte iar în stradă ... 

Pleacă nervos acasă unde familia îl întreabă: 
- Ei, Bulă, te-au tratat bine? 
- Nu s-a uitat nimeni la mine, dar organizarea e beton ...
 !!!!!!  

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete