Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 21 februarie 2012

Harap Alb şi schimbarea la faţă a PDL-ului


Fiind conştient  de faptul că PDL-ul nu poate recupera până la alegerile locale procentele pierdute ,preşedintete Băsescu îşi pregăteşte un succesor "redutabil" pentru Cotroceni în persoana actualului premier,Mihai Răzvan Ungureanu,plasat  de sondaje,după numai 10 zile de mandat, la o cotă de încredere dublă faţă de preşedintele în funcţie. 
Cu toate că  Zeus ne avertizase ,prin vocea  vizionarului Lăzăroiu , că intenţionează să facă alte mutări strategice, nu mă gândisem că următoarea marionetă a sa  va fi taman  şeful SIE,un Harap Alb de la care se aşteaptă să mai salveze ce mai e de salvat din PDL,aşezat în fruntea unui Executiv de clone ale ultimilor miniştri.Prin această "mişcare" ,prorocită de fostul consilier prezidenţial ,se căuta o cosmetizare  a imaginii PDL,o schimbare la  faţă care să le  ofere o gură de oxigen înainte de alegerile locale  şi un argument prin care să justifice în faţa românilor naivi  mulţimea de voturi  "colectate "prin fraudă. 
Cu Ungureanu în frunte, PDL-ul tot nu are şanse să câştige alegerile, dar ar putea obţine un scor care să-i asigure o opoziţie liniştită, asta în cazul în care Mihai Răzvan Ungureanu îşi va păstra până la alegeri cât mai mult din încrederea şi popularitatea de care se bucură acum,acesta devenind ,în acest context,candidatul cert al PDL-ului  pentru prezidenţiale,dacă nu apare cumva până atunci  marea salvatoare, Albă ca Zăpada.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete