Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 5 februarie 2012

Adio vot prin corespondenţă !


Visul lui Teodor Baconschi de a aduce 1 milion de voturi din diaspora pentru PDL este năruit de decizia CCR.
Nimeni nu a acordat o importanţă deosebită următoarei formulări din dispozitivul CCR: „În cadrul preocupărilor de revizuire a legislaţiei electorale, o atenţie sporită trebuie acordată posibilităţii cetăţenilor români cu drept de vot care domiciliază în străinătate de a-şi exercita dreptul de vot, în cadrul unei proceduri speciale, care să se desfăşoare în corelare cu orele oficiale ale României între care se desfăşoară procesul de votare”. Ultima teză – corelarea cu orele oficiale ale României – anulează practic votul prin corespondenţă, pentru că procedurile presupun desfăşurarea acestuia pe parcursul a minim trei zile. Mai mult, această formulare învederează oficiilor consulare şi ambasadelor să programeze votarea în intervalul orar 07.00 – 21.00 după ora României, indiferent de orele locale. Aceasta pentru a nu fi influenţa rezultatele votului din ţară.
Sursă:Cotidianul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete