Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 11 februarie 2012

Facultatea de Corupţie. Rector Traian Băsescu...

Un manifest studenţesc circulă pe Facebook: „Facultatea de Corupţie. Rector Traian Băsescu". Manifestul face referire atât la Traian Băsescu, cât și la miniștrii pe care el i-a girat.
Câteva dintre „Cursuri":
- Corupţie şi furt din bani publici (curs de: Traian Băsescu; seminar de: Emil Boc);
- Matematici superioare eronate (curs de: Roberta Anastase);
- Istoria vestimentaţiei de firmă (curs de: Elena Udrea);
- Nepotism (curs de: Elena Băsescu);
- Fundamentele distrugerii educaţiei (curs de: Daniel Funeriu);
- Modalităţi de jignire a populaţiei (Curs de: Teodor Baconschi)"
Comentariile la acest manifest nu au întârziat să apară:
- „S-au ocupat toate locurile!!!"
Şi, probabil, că lista rămâne deschisă, fiecare dintre noi mai putând să mai adauge câte ceva…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete