Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 8 februarie 2012

Licitaţii


Dumnezeu s-a săturat că lumea tot trecea din Rai în Iad şi invers. A hotărît să facă un gard între Rai şi Iad. A chemat pe organizatorul de licitaţii, pe Sf. Petru, şi i-a cerut să-i găsească pe cei mai buni constructori.

Sf. Petru, după îndelungi licitaţii electonice, a adus în faţa Domnului 3 constructori: un francez, un american şi un român.

Dumnezeu îi ia la întrebări:

- Francezule, cu cât îmi faci gardul?

Francezul răspunde:

- Cu 5000 de euro. Folosesc tehnologie franceză de ultimă generaţie, muncitori chinezi toţi unu şi unu.

- Americanule, cu cât îmi faci gardul?

Americanul răspunde:

- Cu 10000 de euro, dar folosesc tehnologie de ultimă generaţie, stâlpi cu senzori de mişcare, fire wireless, camere de filmat prin satelit cu servere pe internet ,etc.

- Românule, cu cât îmi faci gardul?

Românul răspunde:

- Păi, cu 15000 de euro.

- Da ce faci de banii aştia ? întreabă Domnul.

- Păi...(apropiindu-se de urechea Domnului), îţi dau Ţie 5000 de euro că mi-ai dat licitaţia, 5000 de euro îi ţin eu că am câştigat licitaţia, iar restul de 5000 îi dăm francezului să facă gardul.


MORALA:

Cam aşa se realizează cele mai multe investiţii în  România, printre care şi ... construirea de autostrăzi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete