Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 10 februarie 2012

Micul Titulescu


Ieri,am avut parte de o mare dezamăgire.Ponta ,co-preşedintele USL,prin participarea la votul de investitură a guvernului Ungureanu a  comis o eroare intolerabilă . M-a uluit discursul "Micului Titulescu," ţinut ieri în Parlament, în care şi-a declarat, în numele “Opoziţiei unite”, disponibilitatea de a sprijini guvernul Ungureanu.
Crin Antonescu s-a disociat de “suflul stilistic nou” al lui Ponta şi i-a băgat pe liberali de urgenţă în şedinţă. La PNL s-a strigat “Trădare”, liderii liberali punându-şi serios problema dacă mai pot avea încredere în Ponta sau dacă trebuie să se aştepte ca liderul PSD să sară în barca Puterii. Şi liderii PSD erau în stare de şoc. Ponta nu se consultase cu nimeni în decizia de a-şi declara public simpatia pentru noul guvern Ungureanu.
Fiind un  liberal implicat  ,am simţit cu câtă greutate s-a realizat această construcţie politică,considerată, chiar şi de mine, una împotriva firii.Totuşi ,am mers pe mâna lui Antonescu,fiind conştient că argumentele sale au o bază solidă.Deocamdată,Crin  nu m-a dezamăgit,în schimb  ,Ponta, prin gestul de ieri ,a dovedit că pălăria de preşedinte al PSD este cam mare pentru el.
Nu ştiu ce ne va rezerva viitorul, însă ,din păcate,sămânţa îndoielii  vis-a-vis de Victor Ponta poate încolţi oricând,iar Micul Titulescu ,dacă mai gafează ca ieri ,va deveni Marele Păcălici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete