Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 19 iunie 2011

Plouă



de Ionel Mesaroş

Din cer,
Curg lacrimi de dor
Peste faţa din humă uscată,
Privirea-mi cocoţată de un nor
Cu vise de copil s-adapă.

Iarba surâde,înverzind,
Rourată de plâns senin,fără veste,
Norii mângâiaţi de vânt,
Îşi scutură trena uşor,pe pământ,
Presărând diamante celeste.

Vântul răsuflă uşor,şoptind,
Cu atingeri duioase ,vântură norii,
Lumina s-adună în cor ,făurind
În arce de curcubeu ,adunând bucurii
Şi visu -mi înseninat de sfinţenia ploii.

19.06.2011

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Am citit cu mare placere poezia ta Ionel.Imi place.Am ales si ceva pentru sufletul meu:
Din cer,
Curg lacrimi de dor
Peste faţa din humă uscată,
Privirea-mi cocoţată de un nor
Cu vise de copil s-adapă.
Felicitari!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin- alexe
Vă mulţumesc din suflet!
Aprecierile dumneavoastră mă onorează!
Vă doresc o zi frumoasă!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete