Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 1 august 2010

Un an de blogging


A trecut un an de cand au aparut ca o adiere gandurile unui om , reunite in "IONEL MESAROS-BLOG PERSONAL".
Inca de la inceput , mi-am dorit sa particularizez o celula a spatiului virtual cu insemnele prezentei mele , incercand sa creez un mediu primitor , un loc unde regula de capatai sa fie slujirea Adevarului , Binelui si a Frumosului , cautand sa ofer postarilor un continut atragator , imbracat intr-o forma sugestiva , prefatand de cele mai multe ori articolul cu un preambul imagistic .
Dupa un an de existenta , blogul are 300 de postari si circa 10000 de vizitatori;insa lucrul cel mai important este prezenta celor care , trecand pragul Universului meu virtual , si-au lasat amprenta gandurilor .
Tin sa le multumesc tuturor celor care m-au onorat cu vizita lor si sa le dezvalui ca pentru mine blogul acesta nu este doar un jurnal online , ci un loc unde m-am intalnit cu gandurile oamenilor, impreuna , construind , fara sa ne cunoastem , o lume mirifica , vie, imbogatita cu idei ,cu simtaminte , cu vise ; asezand fiecare o caramida la temelia "Omului Frumos",inaltand un Univers de gand care serveste crezului ca ,acolo unde domneste Lumina ,se afla speranta ca lumea poate fi schimbata prin Forta gandurilor noastre bune!
Va multumesc!

8 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

ai implinit un an ai crescut si mergi bine pe picioare,tine-o tot asa si la cat mai multe postari si ganduri frumoase,felicitari.

elena marin-alexe spunea...

Felicitari! Daca iti place aceasta lume si daca faci fata stresului...din virtual iti doresc LA MULTI ANI CU BLOGUL PERSONAL!

Ionel Mesaroş spunea...

@gabriela
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc o zi frumoasa!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Va multumesc pentru vizita si felicitari!In masura timpului disponibil,tot mai putin in ultima vreme,incerc sa "punctez" cu prezenta mea si aici in mediul virtual!
O data ce a devenit un hobby,blogging-ul este o activitate relaxanta,ce ma elibereaza de stresul cotidian.
Va doresc o zi plina de bucurii!

tetris spunea...

La multi ani si la multe postari!
Blogul sa va aduca numai satisfactii!

Ionel Mesaros spunea...

@tetris
Va multumesc pentru vizita si urari!
Va doresc o seara placuta!

Simina spunea...

Ionel, felicitari pentru frumusetea sufletului tau pe care il asterni tacut printre randurile lumii tale virtuale...
iti doresc cat mai multe bijuterii de stari pe care sa ni le impartasesti si noua...

Ionel Mesaroş spunea...

@Simina
Iti multumesc pentru cuvintele cu straluciri lirice pe care le-ai asternut in comentariu!
Tin sa-ti multumesc pentru felicitari si sa te asigur ca voi incerca sa-mi aduc si eu aportul la decorarea lumii virtuale cu podoabe pe care sufletul si cugetul meu le percep ca bijuterii!
Iti doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete