Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 12 august 2010

Dupa un an...

Dupa un an de activitate politica liberala ,am impresia ca mi-am gasit locul sub "soarele "politicii.
In PNL Satu Mare ,ma simt confortabil,chiar daca unii dintre colegii mei din conducerea partidului dau intaietate vechimii in partid ,numarului de campanii la care au participat si taxeaza cu malitiozitate orice initiativa venita de la politicienii din "ultimul val",care au participat doar la o singura campanie.

Dupa ce anul trecut am fost doar membru in Biroul Politic Interimar,dupa alegerile din 24 iulie 2010,coordonez domeniul "Organizatoric",in calitate de vicepresedinte al PNL Satu Mare.In aceasta noua calitate,sunt obligat de atributiile pe care le am sa fiu o prezenta vie,sa ma preocup de buna functionare a tuturor structurilor partidului,domeniul "Organizatoric" fiind in conexiune directa cu toate celelalte domenii.
Inca inainte de a "pastori" acest domeniu,formarea mea profesionala,de militar de cariera, si-a spus cuvantul,fiind mereu preocupat de organizare,de "arta de a face lucruri neobisnuite cu oameni obisnuiti".
In calitate de membru al Biroului Politic Municipal, am propus o strategie de dezvoltare a Organizatiei municipale,mizand pe o buna organizare teritoriala a partidului,lucru ilustrat in primavara acestui an prin constituirea a 23 Organizatii de cartier,numar echivalent cu cel al consilierilor locali.Pentru ca unele din organizatii nu sunt functionale ,in aceasta vara,am propus o revitalizare a lor ,concomitent cu constituirea Organizatiilor la nivelul sectiilor de votare si cu implementarea proiectului "Reteaua electorala" si la acest nivel.In acelasi timp, am militat pentru un Regulament de ordine interioara a Organizatiei Municipale,asezand la loc de cinste ,ordinea si disciplina,bunul-simt si pragmatismul.
Desi am avut parte si de momente nefericite,izvorate din invidie,cu ajutorul presedintelui Organizatiei si cu aportul consistent al unor colegi deosebiti,am reusit sa trec peste aceste clipe de cosmar si sa-mi canalizez energia in zone care sunt vitale pentru destinul partidului.
Stiu ca am socat pe multi propunand ,inca de la investirea noului Birou Politic, fundamentarea unei strategii de campanie electorala.In cea de a treia sedinta, am prezentat un proiect de strategie pentru campania electorala,cu sloganul:“VIITORUL PRIN NOI INSINE!”.
Am propus o campanie bazata pe cunoasterea afinitatilor poporului roman,a faptului ca acesta se coaguleaza nu in jurul unei ideologii,ci in jurul unei stari de spirit.Campania sa fie pe format clasic,insa punctata de valori liberale si de elemente emotionale care pot sa insufle alegatorilor speranta ca impreuna cu noi,alegand sa-si construiasca viitorul pe baza unei viziuni moderne,liberale ,fata municipiului nostru se poate schimba.Dupa ce am prezentat etapizarea campaniei am afirmat fara nicio unda de ipocrizie ca: "Eu cred ca sta in puterea noastra sa ne croim destinul intr-un climat de echilibru si normalitate,de respect si incredere,de competenta si bun-simt;liberalismul oferind cadrul propice pentru progres material si, in acelasi timp ,un climat in care se poate respira spiritual."
Colegii mei ,nefiind obisnuiti cu o asemenea abordare pragmatica,unii au fost uluiti si incantati,iar altii ,simtind ca raman intr-un con de umbra ,au cautat nod in papura ,argumentand ca etapele propuse sunt cele clasice;cu toate ca eu, in prezentare, am inserat acest aspect.
Acum,la 1 an de la intrarea in politica ,tin sa le multumesc tuturor celor de la care am invatat cateceva in ale politicii!Mentionez ca unii dintre ei mi-au devenit prieteni,altii, buni colegi, si unii ,putini,..."de bagat in seama".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete