Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 21 octombrie 2009

O victorie bizara...

Ieri, 20 octombrie, Unirea a umilit mandria scotiana .
Aseara ,incepand cu ora 22.00,am urmarit meciul din grupele Champions League dintre Glasgow Rangers si campioana noastra ,Unirea Urziceni.
Meciul a debutat cum se poate mai nefericit pentru echipa noastra : in minutul '2 Ricardo Vilana reusind , spre satisfactia gazdelor ,sa inscrie un autogol.
Nu a trecut mult si ne-am dumirit care este poarta adversarului si am egalat in minutul ‘32 prin Bilasco, servit perfect de pe partea stanga de Brandan.
Inainte de pauza , s-a consumat un moment decisiv din meci; Unul dintre aparatorii nostri ,Bruno Fernandez, s-a “crezut “portar si a lovit in careu mingea cu mana. Fara dubiu , arbitrul olandez -Erich Braamhaar a acordat un penalti pentru gazde . Veteranul nostru portar, de 35 de ani, Tudor, a dat dovada de inspiratie si maturitate ,aparand lovitura de la 11m ,mai “spaland” din rusinea produsa in minutul doi cand mai degraba a “pozat”in spectator .
Dupa pauza ,mutarile facute de antrenorul Dan Petrescu ,bun cunoscator al fotbalului britanic, el evoluand o buna perioada la Chelsea Londra, au dat roade. Spre stupefactia spectatorilor, incredibilul s-a produs :mijlocasii nostri ofensivi au pus stapanire pe joc ,centrand si sutand cu o dezinvoltura debordanta ;ramanad aparatorilor scotieni sa indeplineasca o simpla formalitate spre a devia mingea ,de trei ori, in propria poarta.
Meciul s-a incheiat cu victoria oaspetilor cu 4-1,scor stabilit in minutul’65.In acest meci istoric , inscriindu-se nu mai putin de 4 autogoluri ,spre dezamagirea portarului Mc.Gregor .
“Bursucul” a folosit urmatorul 11:Tudor -Maftei, Bruno Fernandez, Epaminolda Nicu (Onofras din min.’19) ,Brandan ,Galamaz -Tiberiu Balan (Frunza din min.’75), Iulian Apostol, Ricardo ,Varga (Paduretu din min .’89)-Bilasco.
Cel mai bun jucator de pe teren a fost desemnat argentinianul Brandan.
Dupa aceasta victorie de neuitat in a –III-a etapa din grupa G a Ligii Campionilor ,Unirea Urziceni a urcat pe locul doi in grupa dupa FC Sevilla ,cu 4 puncte ,luand o optiune serioasa pentru calificarea in primavara europeana.
Acest meci “nebun “a dovedit ca uneori in viata norocul cantareste mult ,dar sa nu uitam o asertiune :sansa este de partea celor mai buni !
Felicitari echipei noastre campioane!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete