Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 15 octombrie 2009

Intre dictatura nelegiuirii si ultimul strop de speranta...



Am vazut lumina zilei sub carapacea dictaturii ,intr-o lume cladita pe minciuna si sprijinita pe utopii .
Dupa ’89,am iesit de sub zodia neadevarului si am intrat pe un taram nou :pe cel al libertatii.
Gustand din potirul libertatii, lucruri de neimaginat au rasarit in calea mea. Intrasem intr-o lume noua, plina de tentatii,in care ma puteam rataci daca nu ma foloseam de Lumina responsabilitatii.
Cu timpul ,comparand cele doua lumi ,am fost dezamagit cand am aflat ca piesa a ramas aceiasi, schimbandu-se doar actorii.
Si atunci si acum piesa era jalonata de interese meshine si parveniri ,desi ambele titluri par de vita nobila: “Omul nou “ si “Statul de drept”.Dictatura nelegiuirii pare un titlu mai potrivit pentru ambele perioade, mai ales in ultimii cinci ani cand omul ce se afla la "timona" tarii loveste “Statul de drept” din toate pozitiile ,incercand sa-si aserveasca toate Puterile statului ,incalcand Constitutia si Legile tarii ,jucandu-se cu destinele Romaniei ,ingropand sperantele celor neorbiti de veleitatile sale de presedinte jucator.
Azi, imi dau seama,mai mult ca oricand, cat de “patata”ne este "emblema" tarii si cat de aproape suntem de dezastru !
Ultimul meu strop de speranta se afla doar in “Omul frumos “, cladit pe demnitatea crestina !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete