Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 14 februarie 2013

Scrisoare deschisă



                                                                       
      Stimaţi  guvernanţi,
    O nedreptate nu se corectează cu o altă nedreptate!
    După ce ani de zile pensionarii  militari au fost umiliţi, fiind taxaţi fie că sunt asistaţi sociali, fie că au pensii nesimţite, cu toate că majoritatea lor le aveau în cuantum de la 1000 -2000 lei, se pare că a sosit momentul  să redeschideţi  Cutia Pandorei  pentru noi, luând în calcul supraimpozitarea pensiilor militare.

   Este o mare greşeală, stimaţi guvernanţi,  să supraimpozitaţi pensiile militare, după ce, în opoziţie fiind în ultimii ani, alături de cei nedreptăţiţi, ne-aţi vorbit despre  o Românie Corectă, o Românie Dreaptă şi o Românie a Bunului-simţ, să ne transformaţi din nou  în luptători pentru drepturile noastre.
   Uluitor e faptul că Avocatul Poporului, instituţie a Statului de Drept, menită să apere  cetăţeanul, e cel care  a redeschis acest caz, în timp ce în 2011, când pensile ne-au fost recalculate, în baza principiului contributivităţii, prin încălcarea principiilor elementare de drept, aceeaşi instituţie respectabilă, alături de Curtea Constituţională,  a închis ochii la toate abuzurile puterii şi nu ne-a reprezentat deloc.
    Ştim că sunt constrângeri bugetare, că anul în curs este foarte greu, având de rambursat o sumă foarte mare din datoria externă. Înţelegem că acolo unde s-a greşit la recalcularea pensiilor să fie realizate corecturile de rigoare, însă nu acceptăm sub nicio formă idea de a fi călcaţi din nou în picioare, supraimpozitându-ne pensiile!
        În ultimii ani am fost umiliţi într-un mod de nedescris.  Ne-a fost luat statutul. Am fost obligaţi, în primă instanţă,  să străbatem ţara în lung şi-n lat pentru a pune la dispoziţie datele necesare recalculării pensiilor.  Unii dintre noi am trecut pragul tribunalelor, am ajuns la CEDO, pentru apărarea drepturilor noastre. Celor mai tineri, nevoiţi să părăsim sistemul pentru a ne încadra în standardele cantitative impuse de forurile internaţionale,  ni s-a îngrădit dreptul la muncă prin neacceptarea cumulului pensie salar, cu toate că veniturile celor cu pensie  anticipată nu sunt deloc mari, fiind penalizaţi drastic din cauza vârstei, majoritatea având pensii sub 2000 de lei.
     Ştim că, momentan, supraimpozitarea legală nu e posibilă, existând cota unică de impozitare, însă după ce veţi ajunge la impozitul progresiv, sper să nu cădeţi în greşeala de a supraimpozita pensiile militare, cel puţin cele aflate  sub nivelul salariului mediu brut pe economie! De veţi face această greşeală, noi, pensionarii militari, vom strange din nou rândurile şi vom forma cea mai activă opoziţie la această guvernare!
    Personal, în semn de protest, dacă  această nouă umilinţă se va săvârşi, îmi voi da demisia din PNL Satu Mare, unde sunt vicepreşedinte al Biroului Politic Municipal,  intrarea mea în politică fiind generată de lupta cu puterea ce a umilit milioane de români, printre care şi pe pensionarii militari, pentru a putea protesta, pe diverse căi, fără nicio îngrădire, împotriva actualei puteri .
     Stimaţi guvernanţi, sper să vă lumineze Bunul Dumnezeu şi să luaţi o decizie înţeleaptă în această speţă , călăuziţi de axioma că o nedreptate nu se corectează cu o altă nedreptate!
Cu deosebită consideraţie,
                                                  Unul din miile de pensionari militari


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete