Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 11 februarie 2013

Gigi Becali – 3 ani cu suspendare, 8 de supraveghere


Ştirea condamnării lui Becali la 3 ani de închisoare m-a uluit.
Deşi nu-l apreciez ca om politic, din cauza conduitei sale, regret că i se întâmplă o asemenea nenorocire! Sper ca Dumnezeu să-i dea putere să treacă cu bine peste această etapă din viaţa, fiindcă omul acesta a făcut mult bine semenilor aflaţi în dificultate, chiar dacă, uneori,  gesturile sale au fost interpretate ca un soi de publicitate mascată!
Gigi Becali a fost condamnat de completul de 5 judecători de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie la 3 ani de închisoare CU SUSPENDARE, în dosarul sechestrării persoanelor care i-au furat maşina.
Deciziei i se adaugă 8 ani de SUPRAVEGHERE, timp în care Gigi Becali nu trebuie să comită alte infracţiuni şi trebuie să se prezinte în faţa autorităţilor de poliţie dupa un orar stabilit de autorităţi.
Nu ştiu care va fi viitorul  lui Becali, fapt pentru care nu mă hazardez să fac vreun pronostic, însă cred Omul milostiv, George Becali, şi-a creat o imagine de neuitat, dovedind că are un suflet mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete