Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 20 decembrie 2012

Un zâmbet pe 16mm...

- Scumpule, mai ţii minte, când ne-am cunoscut, era o furtună groaznică? Tuna şi fulgera fără oprire!
- Daaa. Ţin minte, dar eu, ca un netot adevărat nu am înţeles avertizarea naturii.Un bărbat poate fi fericit alături de orice femeie atâta timp cât nu află nevastă-sa…

De sfârşitul lumii o să ma mut in beci, pentru siguranţă, bine că am şi vinul acolo să nu ingheţe.

Să nu faci nimic, e tare greu. Nu ştii când ai terminat.

Dacă femeia ascultă fără să te întrerupă, nu trebuie s-o trezeşti!

Programul sărbătorilor de iarnă:
- 20 decembrie 2012 – pregătirea pentru sfârșitul lumii
- 21 decembrie 2012 – începutul sfârșitului lumii
- 22 decembrie 2012 – sărbătorirea oficială a sfârșitului lumii
- 23 decembrie 2012 – sfârșitul oficial al sfârșitului lumii
- 24 decembrie 2012 – Mahmureala de după sfârșitul lumii
- 25, 26 decembrie – Crăciunul
- 31 Decembrie 2012 – pregătirea pentru anul nou Brad… Șampanie… Cadouri…
- 1 ianuarie – începutul noului an
- 2, 3 ianuarie – mahmureala după anul nou
- 4 ianuarie – pregătirea pentru sfârșitul lumii… pe stil vechi…

Cu dra­gostea omori timpul, cu timpul omori dragostea.

- Dacă aş şti ce îşi doreşte nevastă-mea cadou de Craciun…
- Întreab-o!
- Nici vorbă, nu am eu atâţia bani!

Bărbaţii nu au nevoie de ghilotină ca să-şi piardă capul. O fustă e de ajuns.

Sună unul la măcelărie:
- Aveţi picioare de porc?
- Da!
- Şi cap de curcan?
- Da!
- Urât trebuie să mai arătaţi…

Sărăcia nu se vindecă. A dove­dit-o medicina fără plată.

Ea: – Ştii ce? Nu mai vreau ineluşul ăla cu diamant…
- Uff… slavă Domnului!!
- Vreau colierul.

A doua căsnicie e victoria speranţei asupra experienţei.

Vreau să mă culc cu tine, să te simt peste trupul meu gol, vreau să intru în tine dar nu te găsesc nicăieri. Unde eşti… pijama afurisită?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete