Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 19 decembrie 2012

Lanţul slăbiciunilor din guvernul Ponta II

A sosit ziua cea mare. Astăzi, premierul desemnat a prezentat propunerile pentru mega-guvernul României.
În armonie cu Parlamentul României, sub aspect numeric, dar şi calitativ, propunerile pentru fotoliile guvernamentale formează un tablou  care, din păcate, nu are ca numitor comun competenţa.
După ce zilele trecute am fost entuziasmat când am regăsit pe lista ministeriabililor pe Mariana Câmpeanu, pe Mona Pivniceru, pe Iulian Iancu, pe Maria Grapini, astăzi, văzând  varianta finală a Executivului propus de Ponta, mi s-a făcut lehamite. Doi vicepremieri ce nu-şi merită locul, câţiva miniştri ce nu ar putea emite pretenţii de a fi secretari de stat, darămite miniştri cu portofolii, însă lucrul cel mai grav să ai miniştri corupţi,  iar alţii să acceadă în guvern pe criteriul clientelismului politic şi să renunţi la Iulian Iancu, probabil, cel mai competent în domeniul în care a fost propus.
După opinia mea, nominalizarea lui Niţă la Energie în locul lui Iancu  este un nou pas greşit al premierului desemnat.
Mă deranjază cei care-şi închipuie că Executivul trebuie să arate fix aşa cum vor ei. Păreri despre componenţa şi competenţă e liber să aibă oricine. Şi, într-o societate democratică, unde nu se incriminează delictul de opinie, e normal să fie aşa. Dar nominalizarea membrilor unui cabinet, ca urmare a rezultatului unor alegeri libere, este strict o chestie de opţiune şi decizie politică. Odată aceştia legitimaţi de votul popular, asumaţi de partide şi trecuţi prin Parlament, n-au decît să demonstreze că pot. Dacă n-o vor face, cu toată majoritatea lor parlamentară gigantică, extrem de ofertantă pentru a face aroganţe publice, vor deconta politic, poate chiar mai repede decât îşi închipuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete