Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 22 august 2012

Un zâmbet pe 16 mm...



Femeile şi Raiul
- De ce numai 10% dintre femei ajung în Rai?
- Pentru că, dacă ar ajunge mai multe, acolo ar fi iadul…

  Surdul,chelul şi ştirbul
Trei prieteni merg în pădure: un surd, un chel şi un ştirb. Ajunşi în mijlocul codrului întunecat:
- Pst, zice surdul, mi se pare că aud ceva!…
- Brrr, răspunde cel chel, mi se face părul măciucă…
Iar ştirbul încurajator:
- Nu vă fie teamă, sunt înarmat până-n dinţi!
 
Remuşcările conştiinţei
Un medic cade în clasicul păcat: face sex cu o pacientă. După aceea îl cuprind remuşcările. Avea în cap două voci. Una îl îmbărbăta:
- Lasă, nu te mai frământa, nu eşti nici primul şi nici ultimul care o păţeşti, nu e prima pacientă cu care te-ai culcat şi nu o să fie nici ultima…
Cealaltă voce îl dojenea:
- Dar totuşi, ţine cont că eşti medic veterinar!

Doamna Bulă sigură că soţul o înşeală cu servitoarea, aşa că s-a hotărât să-i întindă o cursă: i-a dat liber servitoarei în weekend, dar nu i-a spus soţului. Seara în pat, soţul avea ca de obicei aceeaşi scuză:
s-a plâns de dureri de burtă îngrozitoare apoi a şters-o la baie. Imediat soţia a intrat în camera servitoarei şi s-a ascuns sub plapumă. Nici n-a intrat bine pe uşă că el a şi sărit direct pe ea fără niciun cuvânt şi a trecut la treabă. Dupa ce a terminat, în timp ce el încă gâfâia, soţia triumfatoare spuse:
- Nu-i aşa că nu te aşteptai să mă găseşti în patul acesta? şi aprinse lumina.
- Nu, doamnă, răspunde surprins grădinarul.
Canibalii pe plajă
Un canibal mititel se aşează pe plajă şi vede trei nudiste. Canibalul, curios se duce la un alt canibal mai bătrân şi-l întreabă:
- Ce fac fetele astea aici?
- Se prăjesc la soare.
- Dar ce, crude nu sunt bune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete