Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 22 august 2012

O victorie neaşteptată


Ieri,21august 2012, fotbalul românesc a repurtat o victorie istorică.Campioana României,CFR Cluj , a învins ,în deplasare, cu scorul de 2-1 (0-1), formaţia elveţiană FC Basel, într-un meci contând pentru prima manşă a play-off-ului Ligii Campionilor.
 Golurile au fost înscrise  de  Marco Streller, pentru FC Basel, în min.44, iar pentru CFR Cluj a marcat  Sougou în min. 66 şi 71.
Formaţiile aliniate de cei doi antrenori , Heiko Vogel şi Ioan Andone ,au fost următoarele:
FC Basel: Sommer - Steinhöfer, Sauro (Kovac '86), Dragovic, Park -  Cabral, Diaz - D. Degen (F. Frei '72), Salah, Stocker (A. Frei '79) - Streller.
 CFR Cluj: Felgueiras - Pinto, Cadu, Rada, Camora -  Rui Pedro (Nicoară '72), Godemeche (Mureşan '67), Sare, Bastos - Sougou - Kapetanos (Ronny '50).
 Meciul a fost arbitrat de o brigadă din Suedia, cu Jonas Eriksson la centru, ajutat de Mathias Klasenius şi Daniel Wärnmark.
 "A fost un meci bun, când înscrii două goluri înseamnă mult, nu suntem calificaţi, trebuie să rămânem concentraţi, în fotbal totul se poate dărâma în câteva secunde. Am avut şi noroc, ei au avut ocazii bune, s-a respectat ce le-am spus, s-au făcut şi greşeli, am avut şansă. Ei au jucători buni de tot, domină fotbalul elveţian de ani de zile. Victoria nu înseamnă nimic dacă nu câştigăm la Cluj. Acasă o să încercăm să mergem ei peste ei, să le dăm goluri. M-a impresionat egipteanul Salah, probabil va ajunge mare jucător. Le doresc succes şi celorlalte trei echipe angrenate în cupele europene, ar fi foarte bine să avem patru formaţii în grupe", a afirmat Andone la Dolce Sport.
Victoria clujenilor nu a fost întâmplătoare.Pe lângă cele două goluri,CFR-ul a mai avut  două  ocazii uriaşe de gol, prin  eroul partidei, Sougou ,care, dacă erau fructificate,ar fi putut tranşa ,încă din tur,calificarea. Oricum, prin rezultatul opţinut, dar mai ales prin jocul din repriza secundă,CFR-ul a luat o opţiune serioasă pentru calificare.Partida retur este programată la 29 august.
Felicitări CFR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete