Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 20 august 2012

Cu ochii pe CCR

   
  Marţi,21august 2012,ochii a milioane de români vor fi aţintiţi pe Curtea Constituţională,aşteptând verdictul care să pună punct acestui circ mediatic.
   Referendumul din 29 iulie 2012 de demitere a preşedintelui trebuie să primească mâine girul Curţii.Indiferent de hotărârea adoptată de cei 9 judecători,subiectul referendum trebuie să se închidă.
  Dacă judecătorii vor lua în calcul aspectul politic şi numărul real de cetăţeni de pe listele electorale,referendumul trebuie să fie validat.De se va analiza strict juridic,referendumul va fi anulat; iar dacă se va analiza politico-juridic, situaţie inadmisibilă, referendumul va fi invalidat.
   Indiferent de soluţia adoptată, conflictul politic va continua.Infantilitatea politică va prima, iar ping-pong-ul dintre cele două tabere va continua într-un mod absurd, fără nicio logică, ridicând cota iresponsabilităţii la paroxism.
   Actualizarea datelor post-factum, cred că în ochii judecătorilor Curţii va servi doar la întărirea convingerii că decizia lor poate fi numai cea de anulare a referendumului.
   După răspunsul de mâine al CCR sunt convins că mulţi ochi vor fi pe Cer, invocând divinitatea să-i lumineze ca să înţeleagă mai bine resorturile deciziei Curţii Constituţionale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete