Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 19 august 2012

O lecţie de viaţă


   Viaţa mi-a oferit multe lecţii de viaţă,însă ultima este de neuitat.
    În urmă cu 4 ani ,o nouă experienţă îşi făcea loc în viaţa mea:politica.
    Am intrat în hora politicii,extrem de hotărât,fără să mă fi gândit vreo clipă că alegerea mea poate să aibă consecinţe nefaste,ce-mi vor zdruncina sănătatea şi crezul meu despre oameni.
    După câţiva ani , aveam să înţeleg de ce clasa politică se bucură de o încredere infimă şi de ce politica e considerată o curvă.
     Şi în politică,încă de la început ,am căutat să-mi fac datoria,călăuzit de responsabilitate ,crezând că politica bunului-simţ nu e o nălucă,ci un proiect ce se va materializa ,printr-o atitudine corectă,aşzată pe valori morale,în consonanţă cu principiul meritocraţiei.
    Aici,pe ringul politicii, am întâlnit ,sub măşti de oameni,  fiinţe inumane,sclavii interesului personal,capabil de orice  pentru a-şi atinge obiectivele.
    În acest context viciat de setea de putere,de mirosul ciolanului,s-a întâmplat să ajung victimă în acest joc mizerabil,încât să-mi doresc ieşirea  definitivă din  arena politicii,ca premisă primordială pentru vindecarea rănilor produse de colţii fiarelor înnebunite de sindromul răzbunării.
    Faptul că onoarea mi-a fost călcată în picioare m-a determinat să mă detaşez de viaţa politică .
    Câteva luni am rămas în expectativă ,aşteptând să se producă o minune,însă ,din păcate,"omul" de la care aşteptam o vorbă,nimic altceva,după ce s-a văzut cu sacii în căruţă şi prin munca mea din ultimii 4 ani,şi-a arătat indiferenţa faţă de mine,iar zilele trecute chiar ura,dovedind că poartă doar o mască umană.
    E regretabil că acest individ nu are capacitatea de a discerne binele de rău şi s-a lăsat intoxicat de o mulţime de "prieteni",încât i-a întunecat cugetul.În răstimpul cât am fost paralizat,acest individ nu mi-a dat un semn de viaţă,chiar dacă a ştiut că şi el,prin atitudine,mi-a generat acel puseu de tensiune care mi-a fost fatal.În aceste luni, mi-am dat seama ce fel de fiinţă este  şi că nu merită să mai fiu niciodată alături de el.
   Politica mi-a oferit o lecţie de viaţă de neuitat, iar după această experienţă subscriu la ideea că Dumnezeul politicii este doar interesul personal,nimic mai mult!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete