Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 16 august 2012

Un suflet rănit

Se spune că dacă îți dorești ceva din tot sufletul se va împlini. Sunt multe lucruri pe care mi le doresc,unele esenţiale,altele secundare.Dintre cele esenţiale le consider primordiale: sănătatea şi lipsa mustrărilor de conştiinţă.
În ultimul timp sunt intrigat de mizeriile proferate la adresa mea de unii indivizi,acte care-mi ştirbesc onoarea.Bazându-se pe supoziţii,au intrat cu bocancii în sufletul meu şi au trecut la acuze de neînchipuit,căutând un ţap ispăşitor pentru nerealizările lor.
Chiar dacă  sunt terfelit de cei care până nu demult mă aplaudau la scenă deschisă pentru rezultatele mele  ,nădăjduiesc că adevărul va ieşi la iveală.Până atunci , nu-mi rămâne decât să-mi ascund durerea în fața oamenilor ce nu vreau să-mi știe tumultul şi să nu-mi vadă sfâşierea sufletească. Pentru că m-ar condamna și m-ar judeca. Însă mi-e de-ajuns că o fac eu deja.Păcat!Mi-am pierdut,probabil, definitiv încrederea în oameni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete