Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 19 august 2012

Prietenii



Unii oameni intra in vietile noastre, prin coincidenţe stranii.
Prezenţa lor pare MISTERIOASA,dar sunt aici pentru un MOTIV.
... uneori, LUMINA lor este atât de luminoasa şi cuvintele lor sunt atât de amabile şi calde , incat simţim că ne confruntăm cu îngeri în trupuri umane. De obicei, acestea sunt persoane pline de compasiune pe care le-am atras prin ce am spus sau am facut.
SCOPUL lor principal este să ne călăuzească şi să ne sprijine prin momente dificile.
- Ei sunt aici pentru a ne ajuta să descoperim punctele tari din interiorul nostru si frumusetea noastra ca si fiinte.
- Ei ne fac să credem în noi înşine şi sa credem în intuiţia noastră.
-Ei ne ajuta sa schimbam vechile tipare de gândire, de idei preconcepute şi în mintea noastră subconştientă.
-Ei ne invata puterea recunostintei şi faptul că a fi recunoscători pentru ceea ce avem poate schimba viaţa noastră.
-Ei ne ajuta să ne dăm seama că ceea ce am crezut că ne-am dorit, nu este întotdeauna ceea ce avem nevoie.
- Ei ne ajuta să ne dăm seama că dezamăgirile, pot fi de multe ori binecuvântări deghizate.
-Ei ne ajuta să ne dăm seama că viaţa este scurtă şi că ne putem controla destinul nostru, prin a face alegerile corecte.
- Ei ne ajuta să ne dăm seama că a fi pozitiv este bun, dar doar spunand NU, este de multe ori un lucru bun........ atunci când ne simţim fericiţi sau mizerabili, acesta este de multe ori rezultatul direct al capacitatii noastre de a spune NU.
-Ei ne mângâie atunci când avem nevoie de o imbratisare sau un umăr pe care să plângem.
-Ei ne învaţă despre importanţa afecţiunii, sensibilitatii şi bucuriile iubirii.
-Ei ne deschid inimile şi minţile pentru gânduri frumoase şi emotii.
SA FIM RECUNOSCATORI PENTRU INGERII DIN VIATA NOASTRA!"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete