Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 8 august 2012

Cinstea, onoarea şi lampa lui Aladin


Aladin, în faţa Casei Albe, cu lampa-n mână, căuta de zor. Iese Obama la fereastră:
- Ce cauţi, Aladin?
- Caut cinstea şi onoarea!
- Du-te mă la ruşi nu-ţi mai pierde vremea pe aici!
În faţa Kremlinului, Aladin căuta de zor. Iese Putin la fereastră:
- Ce cauţi, Aladin?
- Caut cinstea şi onoarea!
- Du-te mă la români nu-ţi mai pierde vremea pe aici!
În faţa Casei Poporului, Aladin căuta de zor. Iese Ponta la poartă:
- Ce cauţi Aladine?
- Îmi caut lampa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete