Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 10 aprilie 2012

AMR 60


Alegerile locale bat la uşă.Mai sunt 60 de zile  până la scrutinul din vară.
La nivel naţional,Uniunea Social Liberală pare favorită.
În Satu Mare şi în judeţele în care ponderea populaţiei maghiare este peste 40%,situaţia USL-ului se complică,iar  dacă sunt şi alte formaţiuni care divizează electoratul român,problema e chiar dramatică.Momentan,după sondajul UDMR,candidatul USL pentru Primăria Satu Mare,dl dr.Coica are un avantaj de  8 procente în faţa candidatului UDMR.În schimb,situaţia este deosebit de complicată în cazul candidatului USL pentru preşedinţia Consiliului Judeţean,în contextul în care PDL-ul la nivelul judeţului are fiefuri în care ,probabil,va câştiga fără probleme,iar susţinătorii PP-ului ,sub aspect cantitativ,nu sunt deloc de neglijat în mediul rural.
Nici la nivelul  Consiliului Municipal Satu Mare  situaţia nu e roză pentru USL.E aproape imposibil ca Uniunea Social Liberală  să obţină majoritatea atât în Consiliul Judeţean ,dar şi în cel  municipal.
Cu toate că semnalele de la centru sunt favorabile USL-ului există foarte multe variabile în această ecuaţie.Faptul că partidele româneşti nu au un candidat unic , deteriorarea imaginii USL prin primirea transfugilor din PDL şi UNPR,alături de unele tensiuni în cadrul USL,complică mult situaţia.
E interesant de urmărit derularea  evenimentelor pe scena politică în următoarele 8 săptămâni,dar mai ales  imediat după alegeri,"la împărţirea ciolanului"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete