Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 27 aprilie 2012

O mare dezamăgire



Uluit şi dezamăgit,după aflarea topului numelor de pe lista de candidaţi ai PNL pentru Consiliul Local Satu Mare,regret că am crezut în principiul meritocraţiei!
Este inadmisibil ca un om ce n-a făcut nimic pentru PNL în ...ultimii 4 ani să fie numărul 1,iar viceprimarul Albu,o personalitate şi sponsor principal al partidului, să fie doar numărul al doilea.Neîndreptăţit ,mi se ...pare că este şi consilierul local Boldor,dar şi alţi mulţi colegi.
La fel de condamnabil mi se pare faptul că oameni cu activitate deplorabilă,dar apropiaţi conducerii partidului,să fie poziţionaţi pe locuri eligibile,iar cei merituoşi să fie aruncaţi în anonimat.
Încă o dată ,se observă că principiul meritocraţiei,principiu pentru care eu am aderat la PNL în urmă cu 4 ani ,este călcat în picioare,în locul lui domnind interesele de clan.
Pentru a nu fi interpretat eronat,menţionez că eu mi-am retras candidatura cu două săptămâni în urmă din cauza problemelor de sănătate,însă apăr acest principiu fundamental,meritocraţia, chiar cu preţul excluderii mele din partid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete