Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 2 octombrie 2011

Un nou pas spre dictatură


Cursul evenimentelor din ultima vreme,din politica românească ,mă determină să cred că puterea nu se câştigă prin vot ,ci se cucereşte.
Zi de zi,asistăm la un scenariu grotesc,guvernul ,în loc să se ocupe de rezolvarea problemelor ţării,caută să  adopte numai măsuri prin care  să-şi asigure viitorul la putere şi după 2012.
Din păcate, banul orbeşte,iar oameni pe care i-am considerat de bună credinţă şi responsabili m-au dezamăgit,preferând să facă jocul puterii.Pe 30 septembrie 2011,cursul valutar a atins apogeul.E întâmplător sau nu că acest lucru să se producă tocmai în ziua reper pentru stabilirea valorii accizelor pentru 2012?!Nu ştiu ce să cred ,însă multitudinea de coincidenţe în defavoarea cetăţeanului  mi se par cam cusute cu aţă albă.
Faptul că actuala putere caută cu disperare să-şi asigure viitorul  e limpede.După ce şi-au asigurat majoritatea prin mijloace ilegitime,având alături de PDL şi UDMR un partid inexistent la momentul alegerilor din 2009,UNPR-ul, au căutat să pună stăpânire pe principalele instituţii ale statului pentru ca politica lor să aibă totdeauna girul instituţiilor fundamentale  ,chiar daca încalcă Constituţia şi principiile de drept.După ce şi-au  aservit Curtea Constituţională,săptămâna trecută au reuşit să îşi completeze instituţiile aservite cu încă două :Avocatul Poporului şi Curtea de Conturi.În actualul context,Puterea are toate pârghiile necesare pentru a rămâne în cărţi şi după 2012.
Cu toate că nu pot accepta ideea că nu mai există mijloace democratice pentru îndepărtarea de la putere a acestei coaliţii,cred ,totuşi,în trezirea poporului,sărăcia scoţându-i în stradă cât de curând.Românii trebuie să iasă din indiferenţă şi să dovdescă că le pasă de viitorul lor  şi al  copiilor lor,ca să punem capăt acestui regim odios,care a adoptat ca stil politic : încălcarea legii, minciuna,trădarea,demagogia şi umilirea poporului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete