Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 12 octombrie 2011

Un crez de la care nu voi abdica


Sunt un om  care încerc să mă ghidez în viaţă după principii.
Pentu mine principiul fundamental ,care izvoreşte din credinţa că fiecare zi trebuie trăită ca şi când ar fi ultima,este să nu înfăptuiesc răul.
Chiar dacă mă călăuzesc după principii,nu înseamnă că nu şi greşesc.Uneori,apărând principiile mele ,trec dincolo de barierele firescului,lezând principiul fundamental în care cred.
Deşi manifest toleranţă faţă de semeni,nu accept ca demnitatea mea să fie călcată în picioare.Cu orice preţ,lupt până la capăt cu lichelele,nesuportând bârfa şi suratele sale,pledând pentru  bun-simţ,crez care m-a determinat să intru în viaţa politică, în urmă cu trei ani.
Din păcate,mai ales în viaţa politică,mizeria născută din egoism şi ,implicit,din apărarea propriului interes ,a atins ,în ultima vreme,paroxismul.În loc să ne strângem rândurile şi să acţionăm uniţi,fiecare pe segmentul său de activitate ,sunt unii care fac orice ca să mă denigreze,ca să-mi pună beţe în roate,căutând ,cunoscându-mi conduita,să bat în retragere.
Dacă aş fi câştigat ceva din activitatea politică, altceva în afara aprecierilor,cred că efortul celora care se străduiesc să mă pună într-o lumină defavorabilă  s-ar fi concretizat demult.
Din fericire ,există în jurul meu  şi oameni adevăraţi,care înţeleg  să aibă o conduită firească,fiinţe pe care nu le pot abandona din cauza unor indivizi,fapt pentru care voi merge înainte,până la capăt,căutând să fiu cel care,seară de seară,înainte de  culcare, să nu  am mustrări de conştiinţă.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Cred ca avem ceva in comun.Si mie imi place ca atunci cand ma privesc in oglinda, sa nu rosesc de rusine. Asta conteaya!
O yi frumoasa si ganduri bune de la Vrancea!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe

Mă bucură faptul că am şi aici un numitor comun cu dumneavoastră!
Vă mulţumesc pentru urări şi pentru gândurile transmise!
Vă doresc o zi frumoasă!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete