Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 10 august 2011

O mare dezamăgire


Ieri,am aflat că  un om în care am avut  deplină încredere  , un coleg căruia i-am împărtăşit gândurile mele,m-a trădat.
Masca pe care o poartă ,ca un genial actor ,m-a determinat să mi-l apropiu şi să fie confidentul meu.
Nu credeam că sub acel zâmbet să fie ceva fariseic,nu bănuiam că vorbele sale sunt mieroase,nu-mi închipuiam că sub acel chip de ins sociabil se ascunde un adevărat monstru,o lichea,o persoană pentru care valoarea supremă este numai interesul personal.
După decepţia de ieri ,probabil,voi fi mai rezervat,voi avea mai puţini prieteni,însă voi fi la fel de deschis şi mă voi apleca spre orice semen al meu cu aceeaşi disponibilitate şi cu aceeaşi transparenţă.
Deşi activez în politică de circa 3 ani,nu pot fi fals şi cred că nimeni nu mă poate acuza de politicianism ,de demagogie.De multe ori greşesc  când spun tot ce gândesc,însă prefer să dau chix în această manieră în loc să bârfesc,în loc să trădez.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Au mai trecut si alţii pe aici, crede-ma.E greu de suportat taradarea unui prieten, dar biblia nu minte cand spuneŞ Blestemat cine se increde in om, in ale carui buze nu e decât ...suflare!
Nu fii trist , asta este fiinţa umană!
O zi cu senin în suflet îţi doresc prietene!

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Vă mulţumesc pentru cuvintele de îmbărbătare!
Vă doresc o zi frumoasă!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete