Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 3 august 2011

Diavolul în persoană


În ultima vreme ,nu mi-am mai irosit timpul cu analize ale politicii băsesciene.Am considerat că nu are niciun sens să caut nod în papură ,fiindcă ,din păcate,ceea ce face Băsescu are în spate un singur resort:URA.
Niciodată nu mi-am închipuit  că un individ ,ajuns cel mai înalt demnitar al statului,să se coboare la un asemenea nivel.
Împins de dorinţa de răzbunare,marinarul , ajuns Întâistătătorul ţării,conduce nava "România" spre naufragiu,vrând ,cu orice preţ,să intre în istorie ca fiind cel mai draconic individ,devenit Şef de Stat.Deşi e ancorat în aceleaşi coordonate,de dezbinare şi demagogie, Zeus încearcă să-şi construiască  o aură de persoană extrem de responsabilă,foarte preocupat de destinul ţării. "Înţeleptul Naţiei","Salvatorul României",se crede singurul depozitar al adevărului,cea mai îndreptăţită persoană care  să ne conducă spre liman.Din păcate,el încalcă în picioare tot ce a mai rezistat politicii de genocid pe care a impus-o ,cu sânge rece,pedepsind pe oricine cutează să i se opună.Stăpânit de duşmănie ,cugetă ,fără întrerupere,la alte planuri mârşave.
Nu este zi să nu simt ura acestui individ!
Şi în urmă cu două zile,"Înţeleptul Naţiei" ne-a oferit o mostră de impertinenţă ,sfidând Constituţia şi interpretând-o după bunul plac.Indiferent de rezultatul alegerilor din 2012,USL-ul nu va conduce această ţară.În consecinţă,nu va recunoaşte votul cetăţenilor care se opun politicii sale.
Afirmaţia preşedintelui m-a lăsat fără replică.E de aşteptat ca planurile sale să atingă cote inimaginabile,încât fiecare român să-l perceapă pe Băsescu ca pe Diavolul în persoană.
Dragi români,se impune să ne schimbăm atitudinea şi să arătăm că nouă ne pasă de viitorul ţării!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete