Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 21 aprilie 2010

Ziua Pamantului




Incepand cu anul 1970, in fiecare zi de 22 aprilie, se celebreaza Ziua Pamantului.
La inceput, Ziua Pamantului a fost marcata doar in Statele Unite; mai apoi, numarul tarilor in care au loc evenimente specifice a crescut foarte mult, ajungand in 1990 la 141.
Din anul 1991, activitatile prilejuite de Ziua Pamantului sunt coordonate la nivel international de Earth Day USA, o organizatie neguvernamentala fondata special in acest sens. Reteaua de organizatii partenere cuprinde acum atat ONG-uri cat si institutii ori companii din diferite domenii de activitate, in peste 170 de state ale lumii. Scopul actiunilor promovate il constituie sensibilizarea opiniei publice cu privire la necesitatea protejarii mediului, a conservarii resurselor naturale si a biodiversitatii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete