Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Un zambet pe 16mm...


Bula se duce la medic.
Medicul ii face un consult foarte amanuntit.Nu-i spune ce are ,dar il intreaba: -Domnule Bula ,in ce relatii va aflati cu Dumnezeu?
-Ne salutam ,dar nu ne vorbim!
-Imbunatateste-ti aceste relatii,domnule Bula!

Ce gandeste cocosul cand alearga o gaina?
"Daca o prind,o violez,daca nu,fac sport."
Ce gandeste gaina cand este alergata de cocos?

"Daca ma las prinsa,zice ca sunt curva.Daca alerg prea repede ,zice ca sunt proasta.Mai bine ma impiedic!"

-Acuzat,ce meserie ai?
-Filantrop,domnule judecator.

-Cum vine asta?
-Dau de lucru Justitiei.

-Copii,de cate animale are nevoie o femeie pe langa casa?Cine stie?
-Stiu eu,domnule profesor.De patru animale.

-Care sunt acelea?

-O vulpe la gat,un jaguar in garaj,un tigru in pat si un bou ca sa le plateasca pe cele trei.

-Bula,ai vazut vreodata ca femeile sa taca?
-Da.O singura data!
-Cand?
-Cand au fost intrebate care este mai in varsta!

-Dati-mi,va rog o lotiune pentru cresterea parului!
-Doriti un flacon mare sau unul mic?
-Unul mic.Nu-mi place sa port plete.


Discutie intre medici:

-Am avut un bolnav care,dupa toate probabilitatile,trebuia sa moara acum zece ani,dar traieste.
-Da?!Asta dovedeste ca atunci cand bolnavul vrea sa traiasca,medicina este neputincioasa.

-Domnule doctor,am inceput sa vorbesc singur.Ce sa fac?
-Deocamdata nimic,dar daca incepeti sa va dati replicile,treceti neaparat pe la mine!

Doi betivi ies dintr-o carciuma.Dupa circa 200 m,unul zice:
-Am uitat sa ma pis.
-Nu-i nimic,te-nvat eu.

- Tata,vreau sa ma insor,zice Bula.
-Cu cine?
-Cu Ianos.
-Imposibil,Ianos e ungur.

-Ce este viata?intreba profesoara de anatomie.
-Cea mai raspandita boala transmisa pe cale sexuala,replica elevul Bula.


-De ce alearga oltenii in noaptea de Inviere dupa ambulanta?intreba Ion.
-Nu stiu,zise Maria.Zi-mi tu,desteptule!

-Ca sa pupe crucea.


Doi gemeni ,inca foarte mici se jucau in burta mamei.La un moment dat se simte o miscare la intrare.
-Sase,vine tata,zice unul.

-Nu-i tata,el nu vine cu fulgarin.


-Barbatii prosti au intotdeauna neveste foarte frumoase,zise Itic.
-Sa stii ca ai dreptate,confirma Strul...Sotia ta e de-a dreptul incantatoare ...

2 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

la vremea care este afara merita sa citim aceste bancuri,foarte frumoase,o duminica placuta va doresc.

Simina spunea...

reusite...chiar foarte reusite unele...
o duminica plina de veselia vietii iti doresc, Ionel!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete