Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 28 aprilie 2010

Dezamagire


Zi de zi ,lantul dezamagirii se lungeste.O mica nemultumire justificata ii mai adauga o za.
Saptamanal,sunt martor la neputinta semenilor mei din politica .Nu pot sa-i acuz ca nu incearca sa rezolve problemele comunitatii pe care o reprezinta,insa nu pot sa tolerez faptul ca "revolutia bunului -simt", la care am aderat cu toata convingerea, nu are sorti de izbanda,ramanand doar la nivel declarativ.
De cand am intrat in politica,am militat pentru adevar,principii si pragmatism.Cele trei elemente esentiale in reformarea clasei politice sunt "inghitite",rand pe rand" de politicianism.In locul lor ,la loc de cinste, stand:minciuna,iresponsabilitatea si utopia.Daca la aceste "componente distructive"mai adaugam fariseismul,nepasarea si dezorganizarea,calea spre rau este fara intoarcere.
Nefiind un om al jumatatilor de masura,am propus " corectii ",chiar si o strategie de dezvoltare sanatoasa a organizatiei din care fac parte,insa ecoul demersurilor mele a fost repede uitat,cei mai multi colegi,complacandu-se in a face o politica bazata pe demagogie,iar altii,mai curajosi,etichetandu-ma ca un promotor al dictaturii.E adevarat,imi doresc o dictatura a bunului simt,in care onoarea ,sinceritatea si demnitatea sa fie liantul dintre"caramizile"politice.Numai asa se poate construi durabil!
Din pacate, m-am inselat inca o data!Se pare ca" boala feroce " ce a atins tara a facut metastaze in organele vitale,inveninand sperantele noastre ale celor care mai credem in triumful binelui.
Pana si politicienii de cariera uita ca politica este ştiinţa şi practica de guvernare a unui stat şi reprezintă sfera de activitate social-istorică ce însumează relaţiile, orientările şi manifestările care apar între partidele politice, între diversele categorii şi grupuri sociale, între naţiuni în vederea emancipării conceptelor proprii, în lupta pentru putere sau supremaţie ideologică . Ei sunt ,in principal, interesati doar de Stiinta politica ,de studiul comportamentului politic şi examinarea achiziţiei şi aplicarii puterii.Politicienii nostri omit sa creada ca politicul este un subsistem al sistemului social ,care conţine următoarele părţi componente: instituţiile, organizaţiile politice şi conştiinţa politică.Pentru ei , instituţiile politice sunt doar instrumente prin intermediul cărora se exercită puterea mult ravnita;iar organizaţiile politice ,adica grupurile umane formale şi informale (neoficiale) care reprezintă şi categorii sociale mai largi, sunt importante numai in anii electorali.Din pacate, ceea ce lipseste politicianului de azi este ,in primul rand,conştiinţa politică comuna,dar mai ales cea de nivel psihologic,elemente esentiale in infaptuirea programului politic.

Pentru faptul ca detest aceasta maniera de a face politica,in urma cu cateva saptamani mi-am depus ,in semn de protest ,demisia din structura politica in care activam,mentionand clar motivele ce m-au determinat sa fac acest gest politic,demers care n-a avut finalitatea scontata,colegii mei conjurandu-ma sa raman alaturi de ei ,asigurandu-ma ca lucrurile vor evolua in bine.

Deocamdata, nu am vazut nicio redresare a situatiei,lantul dezamagirilor lungindu-se ,saptamanal,fapt pentru care rabdarea mea se clatina,posibil ,nu peste mult timp,chiar sa se prabuseasca.

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca aveam nevoie de o dovada vie privind felul in care cultivarea unor stari interioare, poate modifica realitatea exterioara, iata ca acum o avem la scara nationala! inertia neputintei pe care noi o intretinem prin toate mijloacele, inclusiv media, permite inflorirea raului. acest lucru fie ne va trezi, fie ne va duce la pieire. de fapt acesta este si un mecanism al evolutiei.

Ionel Mesaroş spunea...

@Donca
Iti multumesc pentru vizita si comentariu!
Dupa cum am afirmat si in articol ,vinovati pentru raul care se perpetueaza la toate nivelurile suntem cu totii,de la politiciani pana la "ultimul"alegator.
"Angrenajul" din care facem parte,prin mecanismul evolutiei,fie ne va trezi,fie ne va duce la pieire!
Iti doresc o zi frumoasa!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete