Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

marți, 17 iulie 2012

Un mare semn de întrebare


E  dificil de a anticipa rezultatul referendumului din 29 iulie 2012 ,chiar dacă majoritatea celor prezenţi la urne vor vota pentru demitere.
Organizarea referendumului în baza legii promulgate aseară de preşedintele Crin Antonescu ,în condiţiile în care mulţi români suferă de sindromul comodidăţii sau indiferenţei, face sarcina Uniunii Social Liberale extrem de grea.Mobilizarea la vot a peste  50% din cetăţenii înscrişi pe listele electorale  va fi o misiune  care,la prima vedere,pare imposibilă.Totuşi,dacă  fiecare român  ce a contestat regimul Băsescu  merge la vot  şi ,în plus, contribuie la mobilizarea semenilor pentru a-şi exercita dreptul la vot,în ciuda vicisitudinilor,a obstrucţionării interne şi internaţionale,demiterea lui Băsescu va deveni realitate.
 Cert este că, în contextul în care câteva  milioane de români sunt în afara graniţelor ţării, şansa de a mobiliza 50% + 1 dintre votanţi să se prezinte la urne e minusculă. Totuşi,la ce ne putem aştepta să se întâmple?
Matematic sunt trei posibilităţi:
(1) Referendumul este validat, câştigat de Băsescu. Situaţia este incredibilă.
(2) Referendumul este validat printr-o mobilizare nemaiîntâlnită a electoratului favorabil demiterii. Greu de crezut ,dar nu imposibil.
 (3) Referendum invalidat din lipsa de cvorum. Băsescu se întoarce  la Cotroceni. Varianta aceasta este creditată cu cea mai mare probabilitate,în contextul în care  majoritatea susţinătorilor  lui Băsescu nu vor vota.
În concluzie,anticiparea deznodământului referendumului este imposibilă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete