Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

miercuri, 18 iulie 2012

O lume nebună,nebună,nebună


Trăim într-o lume nebună ,nebună,nebună!Ieri,am avut ocazia să primesc un argument în acest sens de la o fiinţă ce şi-a pierdut latura umană ,care a căutat să se dea în spectacol,folosindu-se cu sarcasm de problema mea de sănătate şi de  numele meu.
Deşi ,totdeauna,l-am tratat cu respect pe acest individ ,chiar dacă e mult mai tânăr decât mine,el şi-a făcut un obicei de a mă trata necuviincios,căutând să se evidenţieze prin loviturile sub centură pe care mi le-a aplicat ori de câte ori avea ocazia.
Nu doresc să dezvolt acest subiect.Nu vreau să-i fac reclamă, amintindu-i numele, însă ţin să-i amintesc că nu îi voi răspunde cu aceeaşi monedă şi că  mi-e milă că a ajuns aşa de mult să se discrediteze ca om!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete