Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 30 iulie 2012

O ocazie uriaşă ratată


Rezultatul referendumului din 29 iulie 2012 a arătat că peste 7 milioane de românii nu îl mai doresc pe Traian Băsescu în fruntea statului.
Cu toate acestea ,din cauza nerealizării cvorumului de participare de peste  50% din cei înscrişi pe listele electorale permanente,liste neactualizate chiar dacă anul trecut s-a realizat recensământul populaţiei,Traian Băsescu,folosind tactica boicotului ,dezinformarea şi politica de alianţe cu importanţi lideri occidentali,probabil,se va întoarce la Cotroceni,după invalidarea referendumului,ca şi când ar fi repurtat o mare victorie.
Câştigarea "la masa verde" nu-i mai asigură preşedintelui legitimitate.Nu e normal că după ce a fost ales de  circa 5 milioane de cetăţeni să nu poată fi demis cu 7 milioane de voturi.
Referendumul de ieri a fost o ocazie uriaşă pentru români să scape de Traian Băsescu,însă condiţiile vitrege prezentate mai sus ,deficienţele  majore la mobilizare,dar mai ales comoditatea şi indiferenţa multor conaţionali de ai noştri au girat menţinerea lui Băsescu în fruntea statului.
Deşi în ultimile ore am auzit de fel şi fel de scenarii prin care USL îşi doreşte validarea referendumului,sunt convins că acestea  nu pot avea sorţi de izbândă.
Trebuiesă fim realişti şi să acceptăm înfrângerea.Faptul că nu am reuşit să-l demitem pe Traian Băsescu este un eşec pentru noi şi o victorie mizerabilă ,prin non-combat,a lui Traian Băsescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete