Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

duminică, 22 iulie 2012

Imnul iubirii


Lacrimi neplânse ard sufletul viu, mistuit de iubire.
Jăratecul inimii topeşte necontenit amintirile aprinse de flacăra dorului, arzând, fără încetare, orice gând străin sufletului.
Noianul de cuvinte ce proslăvea simţămintele aprinse de torţa dragostei s-a îngrămădit în tăceri de plumb, lăsând numai ochilor privilegiul de a rosti  tainic sfintele slove ale inimii, animată de nădejdea reînvierii  iubirii.
Dincolo de cuvinte ,e triumful inimii în bătălia necontenită cu nimicnicia vieţii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete