Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

joi, 19 iulie 2012

Ceva inedit



După momentul de divertisment şi romantism pe care încerc să-l ofer în fiecare dimineaţă ,azi,inspirat de postarea doamnei profesoare Iura Ioana,diriginta fiului meu,fiind un iubitor şi practicant al gastronomiei , vă ofer o reţetă culinară moroşenească:mămăligă cu urdă şi jumări.

Ingrediente: slanină afumată (aici fiecare pune după bunul plac, nu există limite), urdă proaspată ( 600 gr), făina de mălai.
Preparare: Se taie slănina cubuleţe mărunte. Se pune la prajit într-o tigaie slănina până se rumeneşte bine.
Se amestecă apoi urda cu două linguri de smântană ca să fie mai cremoasă şi apoi se prepară mamaliga în mod tradiţional :se pune într-o oala pe foc cam 1,5 l apa şi se pune o linguriţă de sare, când a dat în clocot ,se adaugă faina, în ploaie ,amestecând continuu cu un tel ca să se lege bine.
Puneţi făina rând pe rând având grijă să nu puneţi prea multă o data (se îngroaşă la fiert), ne trebuie o mămaligă mai subţire de data asta, ca să putem să o întindem pe straturi.
Se alege un vas termorezistent şi asezăm la baza un strat de jumări , apoi un strat de mamaligă pe care o vom am întinde bine cu o lingură muiata în uleiul din tigaie din când în când şi deasupra un strat de urdă.
Urmează un strat de jumări, unul de mămăligă, unul de urdă şi la final un ultim strat de jumări. Apoi se introduce vasul la cuptor (preîncălzit) pt câteva minute ca să se amestece bine aromele.

Dupa 3-5 minute , scoatem vasul de la cuptor.
Poftă bună !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete