Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

luni, 16 iulie 2012

Crin Antonescu-un preşedinte pentru un viitor demn al României



Preşedintele interimar, Crin Antonescu, a promulgat legea de modificare a legii referendumului aşa cum a fost votată de Parlamentul României, aşa cum a trecut ea de Curtea Constituţională,închizând unul dintre subiectele fierbinţi de dezbatere,punând interesul naţional în faţa interesului partizan sau personal.
Atitudinea lui Crin Antonescu din această seară m-a impresionat la fel ca în 2009 când a promovat Revoluţia bunului-simţ,proiect care m-a determinat să trec pragul politicii.
Din acest moment ,consider că toţi cei care, într-un fel sau altul, au fost afectaţi de politica inumană a regimului Băsescu trebuie să ieşim la vot ca să sancţionăm pe cel care ne-a ciuruit speranţa!
Referendumul pentru demiterea preşedintelui ,dacă va fi valid,va conduce cu siguranţă la debarcarea lui Băsescu!
Prezenţa la vot în 29 iulie 2012 este o obligaţie morală,un drept pe care trebuie să-l exercităm după cum ne dictează conştiinţa.
Exemplul oferit de Crin Antonescu în această seară este unul mobilizator,unul care aşează demnitatea umană şi interesul naţional la loc de cinste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete