Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fiinţă ce a trecut prin "furcile caudine" ale existenţei, care a pierdut uşor ...şi a câştigat greu lupta cu viaţa. Când am pierdut, am dobândit Credinţă, iar când am câştigat, m-am bucurat de Nădejde; ajungând, azi, să înţeleg de ce este atât de greu urcuşul spre Omul "încoronat" cu demnitate creştină.

vineri, 18 martie 2011

"Invincibilul "Boculet


Desi e mic  precum furnica,Boc  e harnic  in a aduna in desaga motiuni fara numar .
Faptul ca e un hopa-mitica, dupa fiecare motiune depusa in ultima vreme ,nu i se datoreaza lui ,ci sistemului dictatorial strecurat cu multa dibacie in Parlamentul Romaniei.
Ce stat de drept e acela in care nu-ti lasi parlamentarii sa-si exprime prin vot optiunea?!
Boc nu era amenințat de moțiune,precum declarau televiziunile.
Oricum ,piticul politicii romanesti ,premierul  ,era pregatit si pentru varianta de avarie,purtand cu mandrie proletara cravata mov,"colacul" sau de salvare cu conotatii paranormale!
Adoptarea Codului muncii in varianta propusa de Guvern va crea efecte nefaste imediat,angajatii pierzand majoritatea drepturilor obtinute ,cu chin si vai,in ultimii zeci de ani.
Ma intreb retoric ,parlamentarii nostri care s-au abtinut de la a-si exprima optiunea in privinta motiunii ,dupa ce cod vor muncii?Poate,precum ne-au obisnuit,ei nu vor munci,stiind ca acei care muncesc ,nu au timp sa castige.
Mai interesant decat votul pe motiune mi s-a parut initiativa liberalilor de a condamna  atitudinea lui Csibi Barna,extremistul care l-a spanzurat pe Avram Iancu.
Nu este normal ca intr-o tara precum Romania, de ziua maghiarilor sa fie "spanzurata" o papusa cu chipul lui Avram Iancu, iar autoritatile sa nu ia nici o masura.Nu este normal ca intr-o tara precum Romania, premierul ungar sa declare ca "Ardealul a fost luat de la noi de tarile si puterile care au avut un scop foarte bine definit, de a atata natiunile si de a desena niste granite la care ei sa fie in continuare puternici si dirijori",a declarat Crin Antonescu,presedintele PNL.
In loc de final,postez urmatoarea imagine edificatoare:

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Atitudinea acestui... Csibi Barna,este categorisita la sectiunea - Celor fara bun simt- cea mai urata. Este plin de tupeu acest "dur"...
Sa-i fie rusine.

Ionel Mesaroş spunea...

@elena marin-alexe
Am fost deranjat atat de atitudinea acestui sovin,dar si de cea a oficialitatilor.
Desi sunt o persoana cumpatata,am fost deosebit de revoltat.
Nu pot sa accept sa tratam cu indiferente gesturi care ne umbresc istoria nationala,mai ales ca Avram Iancu a ramas pentru mine un reper al dragostei de neam .
Cu asemenea atitudini nefiresti ,ne indepartam de normalitate,incat nu stiu cand si cine va reusi sa restabileasca echilibru in societatea romaneasca.
Va multumesc pentru vizita si va urez sa aveti parte de un week-end frumos!

Trimiteți un comentariu

EU

EU

IONEL MESAROŞ

IONEL MESAROŞ

Ionel Mesaroș

Ionel Mesaroș

VĂ MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

VĂ   MULŢUMESC PENTRU VIZITĂ ŞI VĂ MAI AŞTEPT !

Primăvara

Primăvara

Vară

Vară

Toamnă

Toamnă

Iarnă

Iarnă

Radio Whisper

Radio Whisper | RadioWhisper.com

Etichete